Oznaczanie wizyt i pacjentów ikonami
Ikony umożliwiają szybkie oznaczenie wizyt i pacjentów w systemie określonymi symbolami, biorąc pod uwagę, np. rodzaj wykonywanego świadczenia (np. porada lekarska, konsultacja specjalisty itd.) lub badania medycznego (np. USG, RTG itd.), tryb przyjęcia pacjenta (np. przypadek normalny lub nagły) lub kategorii pacjenta (np. pacjent zagraniczny, niepełnosprawny itd.). Każda ikona ma również swój opis (widoczny po najechaniu na określony symbol kursorem myszy), co ułatwia zapamiętywanie znaczeń poszczególnych symboli. Widoczność ikon w różnych widokach systemu, w tym m.in. w kalendarzu, tablicy, kartotece pacjenta oraz wizycie, pozwala szybciej identyfikować wizyty i pacjentów oraz sprawniej zarządzać ich obsługą w systemie i placówce.
Dzięki ikonom będziesz mógł m.in
- oznaczać wizyty i pacjentów określonymi symbolami graficznymi,
- konfigurować zestawy ikon dla pacjentów oraz indywidualne zestawy ikon dla wizyt w poszczególnych komórkach,
- wyszukiwać pacjentów po ikonach, którymi zostali oznaczeni,
- zarządzać ikonami wizyt i pacjentów w systemie (dodawać i usuwać ikony oraz nadawać im opisy tekstowe).
Jak skonfigurować ikony w systemie?
- Aby skonfigurować ikony wizyt, wybierz z menu widok Struktura > Komórki i przejdź do edycji określonej komórki, a następnie zdefiniuj ikony w sekcji Kategorie (ikony).
- Aby skonfigurować ikony pacjentów, wybierz z menu widok Struktura > Świadczeniodawca, a następnie zdefiniuj ikony w sekcji Ikony pacjentów.