Przyśpiesz obsługę pacjenta korzystając z szablonów wizyt
Dzięki szablonom, w przypadku często powtarzających się opisów przebiegu wizyty pracownik medyczny nie musi za każdym razem wprowadzać tych samych danych dotyczących np. powtarzających się chorób u kolejnych pacjentów (np. grypy, przeziębienia, zapalenia oskrzeli itd.) – wybierając określony szablon, dane dotyczące opisu wizyty zostaną uzupełnione automatycznie na podstawie informacji zapisanych w szablonie. Dowiedz się więcej
Funkcje szablonów wizyt
- zapisywanie i nadpisywanie danych w szablonach
- szybkie uzupełnianie danych w wizycie na podstawie zapisanego szablonu (np. rozpoznań, procedur, recept, produktów jednostkowych, zaleceń dla pacjenta itd.)
- możliwość modyfikacji danych wczytanych do wizyty na podstawie szablonu
- przeglądanie danych w zapisanych szablonach
- zarządzanie szablonami (edycja nazw oraz usuwanie szablonów)
Usprawnij proces wystawiania recept dzięki szablonom recept
Dzięki szablonom pracownik medyczny nie musi za każdym razem wyszukiwać i dodawać tych samych leków gotowych i recepturowych do recepty, przepisywanych np. w przypadku chorób przewlekłych, czy w okresie zwiększonej zachorowalności na grypę itd. Wybierając w kolejnych wizytach wcześniej zapisany szablon recepty, lekarz może w szybki i prosty sposób ponownie wystawić e-Receptę zawierającą określony zestaw leków, zachowując przy tym możliwość edycji, usuwania oraz dodawania nowych leków do recepty. Dowiedz się więcej
Funkcje szablonów recept :
- zapisywanie szablonów recept (w tym m.in. danych o lekach, wielkości i liczbie opakowań, dawkowaniu, liczbie dni przyjmowania leków, substancji czynnej itd.)
- szybkie dodawanie nowych recept na podstawie zapisanego szablonu
- możliwość edycji danych na recepcie po wczytaniu szablonu w wizycie (np. modyfikacja dawkowania, liczby dni przyjmowania leku, usunięcie leku, dodanie nowego leku itd.)
- przeglądanie i edycja danych zapisanych w szablonach
- zarządzanie szablonami (edycja nazw oraz usuwanie szablonów)
Zarządzaj dokumentacją medyczną w oparciu o sekcje, formularze i druki
Oprócz szablonów wizyt i recept, system oferuje również wiele standardowych bloków informacji, druków i formularzy umożliwiających szybkie i sprawne wprowadzanie danych dotyczących m.in.:
- wywiadów, bilansów, badań, zaleceń i zaświadczeń dla pacjenta
- rozpoznań wg ICD-10 i procedur wg ICD-9
- chorób przewlekłych
- informacji o poprzednich i trwających ciążach
- zmian chorobowych i zastosowanego leczenia na diagramie zębowym
- produktów jednostkowych według umowy z NFZ
- wykonanych usług medycznych zgodnie z cennikiem placówki itd.
Szeroka baza gotowych formularzy i druków oraz możliwość dostosowania np. wydruków do indywidualnych preferencji placówki to kolejne ważne elementy zapewniające elastyczne zarządzanie dokumentacją medyczną. Dzięki nim pracownik medyczny może m.in.:
- sprawnie i szybko wprowadzać dane przy wykorzystaniu różnych typów pól
- zminimalizować ryzyko pomyłek podczas uzupełniania danych dzięki walidacjom i podpowiedziom
- tworzyć frazy, czyli własne, często wykorzystywane opisy chorób i dolegliwości
- generować, drukować i archiwizować np. oświadczenia, zaświadczenia, zlecenia, bilanse, wywiady itd.
- kopiować dane z historii zdrowia i choroby pacjenta (np. dotyczące opisów wizyt, kart informacyjnych itd.)