Elektroniczna kartoteka pacjenta

Wszystkie informacje o pacjencie w jednym miejscu

Szybkie i proste zarządzanie deklaracjami POZ, zgodami i oświadczeniami

Rozbudowana i prosta w obsłudze wyszukiwarka pacjentów

Wszystkie niezbędne informacje o pacjencie dostępne w jednym miejscu

Elektroniczna kartoteka pacjenta pozwala w jednym miejscu gromadzić wszystkie niezbędne informacje o pacjentach, w tym m.in.: dane osobowe, adresowe i kontaktowe, oświadczenia i zgody, wykaz deklaracji POZ, załączniki (np. skany dokumentów, zdjęcia), informacje o uprawnieniach dodatkowych itd. Dzięki takim ułatwieniom jak np. podpowiadanie ostatnich adresów, gotowe wzory formularzy oraz podpowiedzi dotyczące danych wymaganych do wystawiania recept, uzupełnianie kartoteki pacjenta jest szybkie i intuicyjne.

  • zarządzanie danymi osobowymi, kontaktowymi i adresowymi pacjenta
  • możliwość eksportu danych do pliku zewnętrznego w standardzie HL7 CDA
  • dostęp do historii medycznej pacjenta (np. informacji o wystawionych receptach)
  • dodawanie i przeglądanie zleceń pacjenta (skierowań otrzymanych)
  • dodawanie oświadczeń, zgód i innych niezbędnych druków (możliwość generowania, drukowania i archiwizacji)
  • zarządzanie deklaracjami POZ pacjenta
  • dostęp do informacji o ubezpieczeniu pacjenta w systemie eWUŚ
  • zarządzanie uprawnieniami i dokumentami poświadczającymi uprawnienia pacjenta (np. oświadczenie o prawie do opieki zdrowotnej, ubezpieczenie na podstawie przepisów o koordynacji – karta EKUZ itd.)
  • zarządzanie uprawnieniami dodatkowymi (np. do recept, do wyrobów medycznych itd.)
  • dodawanie informacji o chorobach przewlekłych pacjenta
  • zabezpieczenia uniemożliwiające dodanie kartoteki pacjenta z numerem PESEL istniejącym już w systemie

Podstawowe funkcje elektronicznej kartoteki pacjenta
Podstawowe funkcje elektronicznej kartoteki pacjenta

Szybka i prosta w obsłudze wyszukiwarka

Rozbudowane filtry umożliwiają proste i szybkie wyszukiwanie określonych kartotek np. po ich numerach, danych osobowych lub adresowych pacjenta (imię, nazwisko, telefon, miejscowość, ulica itd.), czy ikonach, jakimi w systemie oznaczony został pacjent. Dzięki filtrom można w prosty sposób wyszukać np. wszystkich pacjentów z danej miejscowości lub mieszkających na określonej ulicy.

Wyszukiwarka pacjentów
Wyszukiwarka pacjentów

Inne funkcje kartoteki:

  • dodawanie załączników (np. skanów dokumentów, zdjęć RTG itd.)
  • scalanie kartotek pacjentów
  • możliwość wydruku listy pacjentów oraz zapisania listy w formacie xlsx (Excel)
  • dodawanie leków stałych pacjenta (w przypadku korzystania z bazy leków BLOZ – Odpłatności)
  • oznaczanie pacjentów ikonami (np. „niepełnosprawny”, „zagraniczny” itd.)
  • tworzenie powiązań z kartoteką opiekuna (np. w przypadku pacjentów niepełnoletnich)
  • wprowadzanie współdzielonych notatek dotyczących pacjenta (widocznych dla lekarza w wizycie)
  • wprowadzanie informacji o źródle wiedzy pacjenta o placówce (np. w celu planowania działań marketingowych)
  • prowadzenie komunikacji z pacjentem (automatyczne i ręczne wysyłanie powiadomień SMS / e-mail)
  • dodawanie wpisów o udostępnieniu dokumentacji medycznej pacjenta do rejestru udostępnień

Dodatkowe funkcje elektronicznej kartoteki pacjenta
Dodatkowe funkcje elektronicznej kartoteki pacjenta

Przed wizytą

  • Kalendarz i tablica

  • Umawianie wizyt przez Internet

  • Integracja kalendarza z AP-KOLCE

  • Elektroniczna kartoteka pacjenta

  • Realizacja e-Skierowań

  • E-DEKLARACJE POZ

  • Powiadomienia e-mail i SMS

  • Ikony wizyt i pacjentów

Podczas wizyty

  • Elektroniczna dokumentacja medyczna

  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM) i Rejestr Zdarzeń Medycznych (RZM)

  • Opieka koordynowana (IPOM i HIPOM)

  • Wystawianie e-recept

  • Wystawianie e-Skierowań

  • Wystawianie e-ZLA

  • Wystawianie eZWM

  • Integracja z laboratoriami

  • Ewidencja zużycia materiałów

  • Drukowanie i skanowanie dokumentów

  • Telewizyta

  • Szablony i formularze

  • Szablony opisów

Po wizycie

  • Rozliczenia z NFZ

  • Rozliczenia komercyjne

  • Raporty i sprawozdania

  • Źródła danych

  • Księgi zabiegowe i diagnostyczne

Chmurowy komfort

  • Bezpieczenstwo w chmurze

  • Dopasowanie do placówki

  • Moduł dokumentacji RODO

Sprawdź jak Mediporta możewyglądać u Ciebie

1

Wypełnij formularz kontaktowy

Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.

2

Otwórz e-mail z linkiem do demo

Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.

3

Porozmawiaj z naszym ekspertem

Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.

    Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.

    Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.

    Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.

    Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych dostępne są w ramach zakładki RODO.