Wszystkie niezbędne informacje o pacjencie dostępne w jednym miejscu
Elektroniczna kartoteka pacjenta pozwala w jednym miejscu gromadzić wszystkie niezbędne informacje o pacjentach, w tym m.in.: dane osobowe, adresowe i kontaktowe, oświadczenia i zgody, wykaz deklaracji POZ, załączniki (np. skany dokumentów, zdjęcia), informacje o uprawnieniach dodatkowych itd. Dzięki takim ułatwieniom jak np. podpowiadanie ostatnich adresów, gotowe wzory formularzy oraz podpowiedzi dotyczące danych wymaganych do wystawiania recept, uzupełnianie kartoteki pacjenta jest szybkie i intuicyjne.
- zarządzanie danymi osobowymi, kontaktowymi i adresowymi pacjenta
- możliwość eksportu danych do pliku zewnętrznego w standardzie HL7 CDA
- dostęp do historii medycznej pacjenta (np. informacji o wystawionych receptach)
- dodawanie i przeglądanie zleceń pacjenta (skierowań otrzymanych)
- dodawanie oświadczeń, zgód i innych niezbędnych druków (możliwość generowania, drukowania i archiwizacji)
- zarządzanie deklaracjami POZ pacjenta
- dostęp do informacji o ubezpieczeniu pacjenta w systemie eWUŚ
- zarządzanie uprawnieniami i dokumentami poświadczającymi uprawnienia pacjenta (np. oświadczenie o prawie do opieki zdrowotnej, ubezpieczenie na podstawie przepisów o koordynacji – karta EKUZ itd.)
- zarządzanie uprawnieniami dodatkowymi (np. do recept, do wyrobów medycznych itd.)
- dodawanie informacji o chorobach przewlekłych pacjenta
- zabezpieczenia uniemożliwiające dodanie kartoteki pacjenta z numerem PESEL istniejącym już w systemie
Szybka i prosta w obsłudze wyszukiwarka
Rozbudowane filtry umożliwiają proste i szybkie wyszukiwanie określonych kartotek np. po ich numerach, danych osobowych lub adresowych pacjenta (imię, nazwisko, telefon, miejscowość, ulica itd.), czy ikonach, jakimi w systemie oznaczony został pacjent. Dzięki filtrom można w prosty sposób wyszukać np. wszystkich pacjentów z danej miejscowości lub mieszkających na określonej ulicy.
Inne funkcje kartoteki:
- dodawanie załączników (np. skanów dokumentów, zdjęć RTG itd.)
- scalanie kartotek pacjentów
- możliwość wydruku listy pacjentów oraz zapisania listy w formacie xlsx (Excel)
- dodawanie leków stałych pacjenta (w przypadku korzystania z bazy leków BLOZ – Odpłatności)
- oznaczanie pacjentów ikonami (np. „niepełnosprawny”, „zagraniczny” itd.)
- tworzenie powiązań z kartoteką opiekuna (np. w przypadku pacjentów niepełnoletnich)
- wprowadzanie współdzielonych notatek dotyczących pacjenta (widocznych dla lekarza w wizycie)
- wprowadzanie informacji o źródle wiedzy pacjenta o placówce (np. w celu planowania działań marketingowych)
- prowadzenie komunikacji z pacjentem (automatyczne i ręczne wysyłanie powiadomień SMS / e-mail)
- dodawanie wpisów o udostępnieniu dokumentacji medycznej pacjenta do rejestru udostępnień