
Czym jest wsparcie w Mediporcie?
Wsparcie w Mediporcie ma różnorodny charakter. Nasza pomoc Klientom to zarówno opieka w ramach Centrum Wsparcia Mediporta czyli pomoc ekspertów technicznych, jak i wspieranie samodzielnej obsługi naszej aplikacji poprzez przewodniki czy szkolenia użytkowników Systemu. Udostępniamy również możliwość skorzystania ze współpracy z naszymi Partnerami IT, a dodatkowo oferujemy usługi ułatwiające prowadzenie bieżącej działalności placówek m.in. poprzez prowadzenie rozliczeń kontraktów z NFZ.

Przewodniki

Bezpłatne szkolenia online

Szkolenia użytkowe

Szkolenia z rozliczeń NFZ
Rodzaje wsparcia
W CWM, oprócz Wsparcia Standardowego, oferujemy Państwu usługi Wsparcia Premium oraz Wsparcia od Partnerów IT, które przeznaczone są dla placówek potrzebujących szybkości kontaktu, dłuższej dostępności wsparcia, indywidualnego opiekuna czy wykonania pewnych prac programistycznych.
Formularz kontaktowy dostępny w systemie
Kontakt telefoniczny pod numerem infolinii
Kontakt e-mail
Infolinia awarii
Wsparcie przez partnerów IT
Jeśli zależy Państwu na wsparciu opartym całkowicie na indywidualnych warunkach czy kontakcie bezpośrednim z ekspertem technicznym, zapraszamy do skorzystania z usług jednego z naszych Partnerów IT.
Oprócz wsparcia technicznego Partnerzy IT oferują również doradztwo w zakresie rozliczeń NFZ dla placówek korzystających z systemu Mediporta.