Wsparcie w Mediporcie ma różnorodny i złożony charakter.
Nasza pomoc Klientom to zarówno opieka w ramach Centrum Wsparcia Mediporta czyli pomoc ekspertów technicznych jak i wspieranie samodzielnej obsługi naszej aplikacji poprzez przewodniki czy szkolenia użytkowników Systemu. Udostępniamy również możliwość skorzystania ze współpracy z naszymi Partnerami IT.
Dodatkowo oferujemy usługi ułatwiające prowadzenie bieżącej działalności placówek m.in.. poprzez prowadzenie rozliczeń kontraktów z NFZ.
CWM to Zespół specjalistów technicznych, którzy obsługują Państwa w trakcie trwania naszej współpracy. Zajmują się głównie aspektami związanymi z wyjaśnianiem wątpliwości, wykonywaniem konfiguracji, czy odpowiadaniem na bieżące pytania związane z korzystaniem z Systemu. Monitorują również Państwa potrzeby, aby jeszcze lepiej dostosowywać System do Państwa potrzeb.
Z CWM można kontaktować się następującymi kanałami:
W CWM, oprócz Wsparcia Standardowego, oferujemy Państwa usługi Wsparcia Premium oraz Wsparcia Premium Plus, które przeznaczone są dla placówek potrzebujących szybkości kontaktu, dłuższej dostępności wsparcia, indywidualnego opiekuna czy wykonania pewnych prac programistycznych.
Wsparcie Mediporta | Wsparcie Premium | Wsparcie Premium Plus | |
---|---|---|---|
Forma kontaktu | Formularz kontaktowy Wiadomość e-mail Telefon ogólny | Formularz kontaktowy Wiadomość e-mail Dedyokwany numer telefonu | Formularz kontaktowy Wiadomość e-mail Dedyokwany numer telefonu |
Indywidualny opiekun | |||
Maksymalny czas oczekiwania na połączenie | do 4 minut | do 4 minut | |
Rodzaje obsługiwanych zgłoszeń | Błędy i awarie Serwisowe Użytkowe | Jak dla Wsparcia Mediporta + Rozliczenia NFZ | Jak dla Wsparcia Premium + Zgłoszenia zmian |
Godziny funkcjonowaia | Dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 | Dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 | Dni robocze w godzinach 7:00 - 19:00 |
Godziny wsparcia w pakiecie | 5 | 10 | |
Godziny prac programistycznych lub analitycznych w pakiecie | 10 | ||
Minimalny czas trwania usługi | 0 miesięcy | 3 miesięce | 3 miesięce |
Opłata za godzinę Wsparcia poza pakietem | Zgodnie z Cennikiem "Czas wsparcia: Poza pakietem" | Zgodnie z Cennikiem "Czas wsparcia: W pakiecie" | Zgodnie z Cennikiem "Czas wsparcia: W pakiecie" |
Opłata bazowa | brak | 1199 zł netto/m-c | Wycena indywidualna |
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wariantem Premium i Premium Plus, prosimy o wypełnienie formularza.
Kup Wsparcie Premium lub Premium PlusJeśli zależy Państwu na wsparciu opartym całkowicie na indywidualnych warunkach czy kontakcie bezpośrednim z ekspertem technicznym, zapraszamy do skorzystania z usług jednego z naszych Partnerów IT.
Wierzymy, że efektywna praca w systemie to praca samodzielna, bez konieczności kontaktu z Centrum Wsparcia Mediporta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z pomocy dostępnej bezpośrednio w aplikacji w formie Przewodników czy skorzystania ze szkoleń on-line zarówno użytkowych jak i z rozliczeń z NFZ.
Aby wdrażanie oraz korzystanie z systemu Mediporta było jeszcze prostsze, stworzyliśmy dla Państwa zbiór Przewodników, które bardzo dokładnie opisują 6 głównych obszarów:
Dzięki wiedzy zawartej w Przewodnikach, spora część naszych Klientów, samodzielnie rozwiązuje bieżące kwestie związane z korzystaniem z systemu.
Jeśli jednak, potrzebujecie Państwo wsparcia, ale chcecie samodzielnie pracować w systemie, zachęcamy do skorzystania ze szkoleń on-line:
Szkolenia użytkowe z programu przeznaczone są dla wszystkich pracowników placówek medycznych korzystających z systemu Mediporta, zarówno dla personelu medycznego jak i rejestracji oraz administratorów i osób zarządzających.
Usługa skierowana do osób zajmujących się sprawozdawczością oraz comiesięcznymi rozliczeniami placówki z Narodowym Funduszem Zdrowia w systemie Mediporta.
Aby jeszcze bardziej ułatwić Państwu funkcjonowanie i skupienie się na rozwoju i optymalnym prowadzeniu placówek, oferujemy możliwość całkowitego przejęcia od Placówek obowiązków sprawozdawczości do NFZ. Dzięki usłudze Rozliczeń z NFZ Państwa podmiot medyczny zyskuje kompletne, comiesięczne i terminowe rozliczenie z NFZ-em (np. w zakresie POZ, AOS oraz STM).