Prowadzenie komunikacji z pacjentami i pracownikami placówki
Moduł powiadomień umożliwia prowadzenie komunikacji z pacjentami i pracownikami placówki za pomocą wiadomości e-mail i SMS. Określona wiadomość może zostać wysłana automatycznie przez system, np. niezwłocznie po wystąpieniu określonego zdarzenia lub ręczne przez użytkownika, zarówno do określonej grupy odbiorców, jak i do pojedynczego pacjenta. Moduł daje możliwość dowolnej konfiguracji treści powiadomień z automatycznym wstawianiem danych systemowych, dzięki czemu pacjent może otrzymać SMS-a lub wiadomość e-mail np. z datą i godziną wizyty, adresem placówki i nazwiskiem specjalisty lub całkowicie spersonalizowaną treść wiadomości związaną np. z potwierdzeniem lub zmianą terminu wizyty.
Za pomocą modułu będziesz mógł m.in.:
-
lepiej organizować obsługę pacjentów, dzięki wysyłaniu wiadomości, np.:
- o potwierdzeniu rejestracji terminu wizyty
- o odwołaniu lub zmianie terminu przez personel rejestracji lub lekarza
- z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty lub badania
- z przypomnieniem o konieczności dostarczenia skierowania do placówki
- z kodami dostępowymi wystawionych e-Recept i e-Skierowań (jako ułatwienie dla pacjentów, którzy nie korzystają Internetowego Konta Pacjenta – IKP)
-
sprawniej zarządzać placówką, dzięki wysyłaniu wiadomości SMS i e-mail, np.:
- o odwołaniu terminu wizyty przez pacjenta
- z przypomnieniem o zbliżającym się wygaśnięciu hasła w systemie eWUŚ
- o zablokowaniu konta użytkownika w systemie Mediporta
Jak uruchomić moduł w systemie?
Aby uruchomić moduł wybierz z menu widok Ustawienia > Powiadomienia i włącz określone powiadomienia e-mail i SMS (opłata za powiadomienia SMS jest naliczana zgodnie z cennikiem dołączonym do Umowy na świadczenie usług).