Początek nowego roku to najlepszy moment, aby krótko podsumować działania naszego zespołu związane z rozwojem systemu Mediporta na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Przez cały ten okres wprowadziliśmy wiele aktualizacji i zmian w różnych obszarach systemu, które wynikały z wprowadzanych przepisów oraz potrzeb naszych klientów i partnerów. Wszystkich czytelników naszego bloga zachęcamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem, w którym prezentujemy najważniejsze zmiany wdrożone w systemie Mediporta oraz inne projekty, jakie zrealizowaliśmy w 2019 roku. W podsumowaniu nie zabrakło również ogólnych planów naszego zespołu na nadchodzące miesiące.
Na przestrzeni całego 2019 roku wdrożyliśmy bardzo dużo zmian w systemie i nie sposób w podsumowaniu wymienić ich wszystkich. Dlatego w zestawieniu postanowiliśmy skupić się na tych, które naszym zdaniem były najważniejsze dla podmiotów medycznych oraz tych, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród klientów.
Oprócz rozwoju systemu Mediporta, w 2019 roku nasz zespół zrealizował także wiele innych interesujących projektów. Poniżej przedstawiamy ich krótkie zestawienie.
Na naszej stronie internetowej udostępniliśmy kreator zamawiania on-line, który umożliwia zamówienie systemu Mediporta przez Internet. Funkcje kreatora umożliwiają m.in. szybki wybór komponentów systemu, wprowadzenie danych niezbędnych do przygotowania umowy oraz dokonanie płatności (w zależności od wybranego systemu), dzięki czemu znacznie usprawniliśmy proces zamawiania naszego oprogramowania.
Oprócz tego zaktualizowaliśmy również wygląd cennika, który umożliwia obliczenie abonamentu za system Mediporta. Zmiany obejmowały m.in. dodanie możliwości wyboru usług dodatkowych oraz zakupu systemu przez Internet. Dzięki zmianom można jeszcze łatwiej skalkulować koszty abonamentu, dobrać usługi dodatkowe i złożyć kompletne zamówienie na nasze oprogramowanie.
Kolejnym projektem, jaki zrealizowaliśmy w 2019 roku, było udostępnienie wersji demonstracyjnych systemu Mediporta na naszej stronie internetowej. Każda wersja demo zawiera zbiór gotowych wzorów formularzy, opracowanych z myślą o określonej specjalizacji, np. dla dermatologa, fizjoterapeuty, pielęgniarki itd. Dzięki temu wszystkie osoby zainteresowane naszym oprogramowaniem mogą w prosty sposób wypróbować jego funkcje oraz zapoznać się z formularzami, jakie są dostępne dla danej specjalizacji.
W 2019 roku poszerzyliśmy katalog oferowanych przez nas usług dodatkowych o dwie nowe usługi.
Oprócz tego rozszerzyliśmy również możliwości modułu dokumentacji RODO, dodając w nim nowe formularze wspierające personel placówki w procesie udostępniania dokumentacji medycznej pacjentów.
Warto również dodać, że w 2019 roku z powodzeniem realizowaliśmy nasze wcześniejsze usługi, takie jak szkolenia z rozliczeń NFZ oraz przeprowadzanie rozliczeń z NFZ w systemie Mediporta. Usługi te w pełni spełniły pokładane w nich oczekiwania, o czym świadczą pozytywne informacje zwrotne płynące od naszych klientów.
Aby zapewnić naszemu zespołowi lepszą wymianę informacji oraz skuteczniej realizować potrzeby i oczekiwania naszych klientów uruchomiliśmy forum pomysłów, które stanowi platformę do prowadzenia dyskusji o propozycjach zmian w systemie Mediporta. Za pomocą forum aktualni klienci mogą m.in. dodawać nowe pomysły zmian w systemie oraz głosować na propozycje zmian zgłoszone przez innych użytkowników.
Pod koniec 2019 dla naszych klientów zorganizowaliśmy webinarium poświęcone e-Receptom, które z siedziby naszej firmy prowadził przedstawiciel Centrum e-Zdrowia (CeZ). Uczestnicy webinarium mogli z „pierwszej ręki” uzyskać najważniejsze informacje dotyczące wdrożenia e-Recept oraz dowiedzieć się więcej na temat ułatwień i korzyści wynikających z wdrożenia e-Skierowań w przychodniach i gabinetach medycznych. Webinarium cieszyło się sporym zainteresowaniem i wyjaśniło wiele wątpliwości związanych z wystawianiem e-Recept w placówkach medycznych.
Oprócz tego wzięliśmy udział w konferencji dotyczącej elektronizacji rynku zdrowia, której celem było przedstawienie nowoczesnych rozwiązań dotyczących e-Zdrowia oraz e-Medycyny takich jak e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania, e-Faktury oraz Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM). Na przykładzie systemu Mediporta na konferencji zaprezentowaliśmy zastosowanie rozwiązań chmurowych wspierających pracę placówek medycznych.
Rok 2019 to także kontynuacja komunikacji z naszymi klientami, partnerami oraz czytelnikami naszego bloga i newslettera. Za jego pomocą przekazywaliśmy ważne komunikaty, informacje o programach premiowych i funkcjach dostępnych w systemie Mediporta oraz innych tematach związanych z działalnością placówek medycznych. Poniżej przedstawiamy pięć, najczęściej czytanych artykułów na naszym blogu w 2019 roku.
Początek nowego roku to również najlepszy czas na to, aby określić nowe zadania i cele na nadchodzące miesiące. W ramach rozwoju systemu Mediporta nasz zespół planuje m.in.:
Jako zespół mamy nadzieję, że 2020 rok będzie równie rozwojowy dla Mediporty co poprzedni i pozwoli skutecznie realizować wszystkie nasze plany i założenia oraz oczekiwania klientów.
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.
Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Komunikacja z pacjentem jest kluczowym elementem opieki zdrowotnej. Odpowiednia komunikacja pomaga zbudować zaufanie, zapewnia pacjentowi poczucie zrozumienia i wsparcia, a także ułatwia wymianę istotnych informacji dotyczących zdrowia. Placówki medyczne coraz częściej wykorzystują nowe technologie aby kontaktować się ze swoimi pacjentami. Popularność zdobywają wiadomości SMS-owe oraz wiadomości e…
W naszym artykule pragniemy zwrócić uwagę na automatyczne wykonywanie kopii zapasowych oprogramowanie medycznego w gabinetach i przychodniach lekarskich. Kwestia bezpieczeństwa tak wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być…