Rok 2018 to okres intensywnego rozwoju naszego oprogramowania. Był to czas, w którym wprowadziliśmy wiele aktualizacji związanych z nowymi przepisami i zrealizowaliśmy wiele potrzeb naszych klientów i partnerów. W związku z tym przygotowaliśmy krótkie podsumowanie najważniejszych nowości i zmian, które wdrożyliśmy w systemie Mediporta w ubiegłym roku. W podsumowaniu przyglądamy się bliżej również usługom, które z sukcesem realizowaliśmy w 2018 roku jako firma, a na koniec krótko nakreślamy ogólne plany naszego zespołu, na kolejne miesiące.
Jednym z ważniejszych osiągnięć całego naszego zespołu w ubiegłym roku, było pozytywne przejście niezależnego – zewnętrznego audytu i uzyskanie certyfikatu potwierdzającego zgodność z normą ISO/IEC 27001:2013. Otrzymany certyfikat z jednej strony potwierdził, że realizowana przez nas polityka bezpieczeństwa jest właściwa, a z drugiej strony zmobilizował nas do dalszych działań w zakresie podnoszenia standardów związanych z zabezpieczeniami i ochroną danych. Więcej informacji o certyfikacie można znaleźć w artykule Spółka Mediporta przedłuża certyfikat ISO w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz rozwijania i utrzymywania systemów informatycznych.
Z uwagi na ogromną liczbę zmian i nowości wprowadzonych w systemie Mediporta na przestrzeni całego ubiegłego roku, nie sposób w podsumowaniu wymienić ich wszystkich. W związku z tym, w zestawieniu postanowiliśmy skupić się przede wszystkim na zmianach, o które klienci prosili nas najczęściej oraz tych, które naszym zdaniem były najważniejsze z punktu widzenia działalności placówek i gabinetów medycznych.
Praca naszego zespołu to nie tylko rozwój systemu Mediporta. Poniżej prezentujemy inne obszary, nad którymi intensywnie pracowaliśmy w 2018 roku.
Chcąc jeszcze lepiej realizować potrzeby klientów, w ubiegłym roku znacznie poszerzyliśmy ofertę usług dodatkowych świadczonych przez naszą firmę, do których zaliczyć należy m.in. usługę szkoleń z rozliczeń NFZ i usługę przeprowadzania rozliczeń z NFZ. Co bardzo nas cieszy, nowe usługi znalazły swoich zwolenników, a co najważniejsze – w pełni spełniły oczekiwania klientów, dostarczając im niezbędnej wiedzy i wsparcia w obszarze comiesięcznych rozliczeń z NFZ.
W celu wzmocnienia komunikacji i lepszej wymiany informacji z naszymi klientami i partnerami miniony rok obfitował również w wysyłkę newslettera Mediporty. W newsletterach staraliśmy się przekazywać ważne komunikaty, informacje o planowanych zmianach oraz prezentować inne ciekawe tematy związane systemem Mediporta i działalnością placówek medycznych na rynku zdrowia.
Przy okazji newsletterów, przygotowywaliśmy również krótkie ankiety, za pomocą których użytkownicy systemu mogli wyrazić swoją opinię na tematy związane np. z jego użytecznością, oceną jego poszczególnych funkcji itd. Wszystkim osobom wypełniającym ankiety dziękujemy za poświęcony czas i zapewniamy, że wszystkie zebrane w ten sposób sugestie i uwagi są dla nas bardzo cenne.
Newsletter był dla nas również doskonałą okazją do aktualizacji naszego firmowego bloga, na którym pojawiło się wiele ciekawych (nowych i odświeżonych) wpisów, poruszających różnorakie tematy związane np. z:
W związku z intensywną końcówką 2018 roku i wieloma pytaniami dotyczącymi zmian w systemie Mediporta w zakresie elektronicznych recept i elektronicznych zwolnień lekarskich, dla naszych klientów i partnerów przygotowaliśmy również webinarium dotyczące e-ZLA i e-Recept. Sądząc po sporym zainteresowaniu oraz liczbie pytań, które pojawiły się po prezentacjach, taka forma wymiany informacji była bardzo potrzebna i nie wykluczamy, że będzie ona realizowana w przypadku większych projektów również w przyszłości.
Początek nowego roku to także najlepszy czas na wyznaczenie sobie nowych wyzwań i celów, przed którymi staniemy w trakcie kolejnych miesięcy 2019 roku. W ramach rozwoju bazowej funkcjonalności systemu Mediporta planujemy m.in.:
Mamy nadzieję, że 2019 rok, podobnie jak ostatni, okaże równie rozwojowy dla Mediporty i pozwoli skutecznie realizować wszystkie założenia i plany naszego zespołu. Liczymy też na pogłębienie współpracy z dotychczasowymi i nowymi klientami oraz partnerami. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania klientów korzystających z naszego oprogramowania.
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.
Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Komunikacja z pacjentem jest kluczowym elementem opieki zdrowotnej. Odpowiednia komunikacja pomaga zbudować zaufanie, zapewnia pacjentowi poczucie zrozumienia i wsparcia, a także ułatwia wymianę istotnych informacji dotyczących zdrowia. Placówki medyczne coraz częściej wykorzystują nowe technologie aby kontaktować się ze swoimi pacjentami. Popularność zdobywają wiadomości SMS-owe oraz wiadomości e…
W naszym artykule pragniemy zwrócić uwagę na automatyczne wykonywanie kopii zapasowych oprogramowanie medycznego w gabinetach i przychodniach lekarskich. Kwestia bezpieczeństwa tak wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być…