Strona internetowa przychodni powinna być atrakcyjna wizualnie i responsywna, czyli płynnie dostosowywać się do rozdzielczości ekranu. Oznacza to, że zmieniać może się zarówno jej wygląd, nawigacja oraz zawartość.
Przed nami kilka praktycznych wskazówek dla projektantów stron internetowych:
Górna części strony głównej to miejsce, na które w pierwszej kolejności internauta kieruje wzrok. Należy upewnić się, czy wszystkie istotne informacje, tj. godziny otwarcia, kontakt, informacje na temat specjalistów, elektronicznej dokumentacji medycznej, znajdują się w tym miejscu. To tutaj wyeksponowane jest logo placówki – symbol, który sprawia, że przychodnia jest rozpoznawalna.
Jak wspomnieliśmy wyżej, logotyp komunikuje przewagę konkurencyjną, profesjonalizm, a także innowacyjność przychodni, zatem powinien oddawać charakter działalności placówki. Dominującym kolorem powinien być pastelowy odcień, np. niebieski lub zielony w połączeniu z bielą.
Projektując stronę www, warto kierować się zasadą minimalizmu. Zdjęcia, animacje, filmiki to pomysł, który sprawi, że strona stanie się atrakcyjna wizualnie, ale należy posługiwać się nimi z umiarem. Ogranicz paletę kolorów do 3 podstawowych, które będą dominowały w logotypie i kolorze czcionki.
Zamiast używać długich akapitów w aktualnościach na stronie, posługuj się krótkimi, konkretnymi wpisami, w których najważniejsze informacje będą wytłuszczone, a nagłówki zostaną wyróżnione większą czcionką. Wybierz typ czcionki, która będzie czytelna dla wszystkich, również osób słabo widzących. Zamieszczanie wszystkich informacji branżowych jest zbędne, ponieważ wprowadza chaos. Publikuj tylko ważne artykuły, np. dotyczące funkcjonalności elektronicznej dokumentacji medycznej.
Użytkownicy powinni poruszać się po stronie internetowej bez większego wysiłku. Utrzymaj zatem prosty, logiczny układ witryny, w której posłużysz się wskazówkami ułatwiającymi korzystanie z witryny. Przejrzyste menu, mapa strony oraz intuicyjna nawigacja znacznie zwiększą konwersję na stronie.
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.
Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Komunikacja z pacjentem jest kluczowym elementem opieki zdrowotnej. Odpowiednia komunikacja pomaga zbudować zaufanie, zapewnia pacjentowi poczucie zrozumienia i wsparcia, a także ułatwia wymianę istotnych informacji dotyczących zdrowia. Placówki medyczne coraz częściej wykorzystują nowe technologie aby kontaktować się ze swoimi pacjentami. Popularność zdobywają wiadomości SMS-owe oraz wiadomości e…
W naszym artykule pragniemy zwrócić uwagę na automatyczne wykonywanie kopii zapasowych oprogramowanie medycznego w gabinetach i przychodniach lekarskich. Kwestia bezpieczeństwa tak wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być…