Planuj i rejestruj wizyty pacjentów w nowoczesnym kalendarzu
Kalendarz to jedno z podstawowych narzędzi pracy personelu rejestracji umożliwiające łatwą i szybką obsługę pacjenta, począwszy od rejestracji do zakończenia pobytu pacjenta w placówce. Za pomocą kalendarza możliwe jest rozplanowanie oraz rejestracja wizyt finansowanych przez NFZ oraz wizyt komercyjnych, realizowanych w ramach spersonalizowanych harmonogramów pracowników medycznych. Oprócz wizyt indywidualnych, w kalendarzu można także w prosty sposób tworzyć i zarządzać wizytami grupowymi (np. w ramach sesji psychoterapeutycznych) oraz cyklicznymi (np. w ramach wizyt rehabilitacyjnych i fizjoterapeutycznych).
Efektywne zarządzanie ruchem pacjentów
- zmienna siatka godzinowa i spersonalizowane harmonogramy pracowników medycznych
- wyszukiwarka pierwszego wolnego terminu wizyty na podstawie harmonogramu lekarza (z możliwością określenia płatnika wizyty: NFZ lub wizyta prywatna)
- obsługa wizyt zarezerwowanych przez Internet, np. w serwisie LekarzeBezKolejki.pl i aplikacji mobilnej VisiMed
- automatyczne sprawdzanie ubezpieczeń eWUŚ umówionych pacjentów
- kopiowanie oraz przenoszenie umówień i wizyt na inny dzień
- umawianie wizyt na usługi prywatne i zasoby sprzętowe (np. prądy TENS)
- wydruk listy umówień pacjentów na dany dzień
- oznaczenia nieopisanych wizyt oraz wizyt zawierających nieprawidłowości
- umawianie pacjentów na sesje i cykle
- podpowiedzi zleceń (skierowań) pacjenta podczas umawiania
- informacja o braku aktywnej deklaracji POZ podczas umawiania
Obsługa pacjentów dzięki wygodnej i innowacyjnej tablicy
Dodatkowym narzędziem wspierającym obsługę ruchu pacjentów jest tablica, która prezentuje przejrzysty podgląd stanu poszczególnych wizyt zaplanowanych na dany dzień. Dzięki tablicy możliwa jest kategoryzacja wizyt pacjentów obecnych w przychodni i śledzenie ich przebiegu, począwszy od potwierdzenia umówienia i stawienia się pacjenta w placówce, po wejście pacjenta do gabinetu i zakończenie wizyty.
Wsparcie w tworzeniu bazy pacjentów
- szybkie uzupełnianie podstawowych danych o nowo rejestrowanym pacjencie podczas umawiania
- podgląd podstawowych danych dotyczących np. zleceń realizowanych i deklaracji POZ pacjenta
- szybki dostęp do pełnej kartoteki pacjenta z poziomu kalendarza
- ostrzeżenia dot. braku danych w kartotece pacjenta (np. brak adresu, brak deklaracji POZ itd.)
Ułatwienia w zarządzaniu listą pacjentów w kolejkach oczekujących
- automatyczne podpowiedzi i sugestie akcji związanych z kolejkami oczekujących
- możliwość wyboru wpisu do kolejki stabilnej / pilnej lub braku wpisu podczas umawiania
- możliwość wyboru typu świadczeniobiorcy, np. przyjęty na bieżąco, kontynuujący leczenie itd.
- mechanizm automatycznego i ręcznego wykreślania pacjentów z kolejki (np. przy odwoływaniu wizyty)
- automatycznie obliczane statystyk dot. kolejek na raporcie (np. liczba osób skreślonych) na podstawie danych w kalendarzu