Aby Placówki mogły rozwijać się i pozyskiwać nowych Pacjentów, powinny przyjąć strategię tzw.: “dobrej” Placówki.
“Dobra” Placówka, to taka, którą Pacjenci kojarzą z profesjonalnego wizerunku, łatwego kontaktu, możliwości szybkiego i łatwego umówienia się, odbycia wizyty on-line, trafnej diagnozy lekarskiej i wsparcia po wizycie.
Aby Pacjenci ocenili i określili Placówkę jako “dobrą” musi zaistnieć korelacja kilku czynników, które w niniejszym artykule opisujemy.
Podstawowym elementem jest budowanie świadomości marki i stworzenie takiego wizerunku, aby potencjalni Pacjenci, zechcieli do nas przyjść. W tym obszarze bardzo pomagają działania marketingowe i dobrze zaplanowana strategia pozyskiwania Pacjentów.
Kolejnym elementem jest umożliwienie łatwej komunikacji z Placówką i szybkiej rejestracji do wybranego lekarza.
Ostatnim etapem przy tworzeniu wizerunku “dobrej” Placówki, jest odpowiedzenie na potrzeby medyczne Pacjentów zgodnie z ich oczekiwaniami. Część Placówek, coraz częściej zwraca również uwagę na etap po wizycie, dzięki któremu utrwalają wizerunek i powodują, że Pacjenci do Placówek wracają.
Budowanie marki to także zbieranie opinii w internecie i mediach społecznościowych
W zależności od celów i strategii marketingowej danej Placówki można wyróżnić kilka filarów działań, które Placówki powinny uwzględnić myśląc o pozyskiwaniu Pacjentów:
Prosta ankieta jest dobrym narzędziem do zbieranie opinii pacjentów o placówce
Kolejnym filarem w budowaniu wizerunku jako “Dobra” Placówka medyczna jest skupienie się na bieżących działaniach i stałym podnoszeniu ich jakości. Aby to zrobić Placówka powinna skupić się na:
Uprzejmy i życzliwy personel jest jednym z kluczy sukcesu Placówki
Opieka nad Pacjentem po wykonaniu usługi, oprócz względów medycznych, odgrywa coraz częściej kluczową rolę w utrzymywaniu zadowolenia Pacjentów i budowaniu pozytywnego wizerunku Placówki. Obejmuje ona szereg działań, które są wykonywane po wyświadczeniu usługi medycznej, w celu zapewnienia Pacjentom kompleksowej opieki i wsparcia.
Powyższe wskazówki pomagają placówkom profesjonalnie obsługiwać Pacjentów i przyciągać ich wykorzystując jakość świadczonych usługi i obsługi oraz wiarygodność.
W Mediporta wspieramy kilka z wymienionych obszarów. Między innymi umożliwiamy szyki zapis Pacjentów on-line poprzez system OZOS oraz odbycie wizyt on-line – bez wychodzenia z domu.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani którymś z naszych rozwiązań, zapraszamy do kontaktu:
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.
Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Komunikacja z pacjentem jest kluczowym elementem opieki zdrowotnej. Odpowiednia komunikacja pomaga zbudować zaufanie, zapewnia pacjentowi poczucie zrozumienia i wsparcia, a także ułatwia wymianę istotnych informacji dotyczących zdrowia. Placówki medyczne coraz częściej wykorzystują nowe technologie aby kontaktować się ze swoimi pacjentami. Popularność zdobywają wiadomości SMS-owe oraz wiadomości e…
W naszym artykule pragniemy zwrócić uwagę na automatyczne wykonywanie kopii zapasowych oprogramowanie medycznego w gabinetach i przychodniach lekarskich. Kwestia bezpieczeństwa tak wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być…