Bycie widocznym w internecie ma wiele korzyści, zarówno dla firm, jak i osób indywidualnych. Posiadanie własnej strony internetowej staje się koniecznością a nie wyborem. Strona www to miejsce, gdzie można udostępniać informacje o sobie, swojej firmie lub swoim projekcie. Strona powinna być atrakcyjna, łatwa w nawigacji i zoptymalizowana pod kątem SEO, aby była widoczna w wynikach wyszukiwania.
Skuteczna strategia on-line może wymagać czasu i zaangażowania, ale może przynieść wiele korzyści w postaci większej liczby klientów czyli pacjentów, większego zasięgu i lepszej rozpoznawalności marki.
Oto kilka zasadniczych powodów, dlaczego warto inwestować w widoczność w internecie:
Posiadanie własnej strony internetowej może być korzystne dla przychodni medycznej z wielu powodów. Pacjenci szukają w sieci www informacji o usługach medycznych, o placówkach w swojej okolicy, opinii czy rekomendacji. Jeśli przychodni medycznej nie można odszukać w Internecie – spada jej konkurencyjność na rynku. Warto więc wygospodarować budżet na zbudowanie strony www, by obecni czy potencjalni pacjenci mieli ułatwiony szybki dostęp do oferty placówki medycznej.
Strona internetowa placówki medycznej spełniać może wiele zadań:
System Mediporta umożliwia integrację z serwisem umawiania wizyt on-line lekarzebezkolejki.pl i stroną internetową placówki medycznej
Warto jednak zwrócić uwagę, że tworzenie własnej strony www czy publikacja reklam on-line wymaga profesjonalizacji, zachowania ostrożności i przestrzegania odpowiednich przepisów prawnych oraz etycznych standardów. Oto kilka rekomendacji dotyczących reklamowania placówki medycznej w Internecie:
Należy zwrócić szczególna uwagę na fakt, że reklama placówek medycznych powinna być prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i etycznymi normami zawodu medycznego. Należy unikać obietnic fałszywych lub nadmiernego nacisku na potencjalnych pacjentów.
Strona internetowa musi być odpowiednio utrzymana, aktualizowana i zapewniać odpowiednie zabezpieczenia, zwłaszcza jeśli zawiera poufne dane pacjentów. Ponadto, strona powinna być łatwa w nawigacji i dostosowana do urządzeń mobilnych, aby zapewnić jak najlepszą użytkowość dla pacjentów.
Oprogramowanie Mediporta daje placówkom medycznym możliwość przeprowadzania telewizyt czyli udzielania pacjentom świadczeń zdrowotnych on-line
System Mediporta oferuje możliwość integracji ze stroną internetową Placówki medycznej. Integracja uruchamiana jest w celu udostepnienia on-line grafików przyjęć lekarzy. Dzięki integracji personel rejestracji oszczędza czas przeznaczany na umawianie pacjentów tradycyjnymi sposobami (np. bezpośrednio w placówce lub telefonicznie), a pacjenci mogą samodzielnie umówić się na wizytę w najbardziej dogodnym dla siebie momencie przez Internet.
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.
Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Komunikacja z pacjentem jest kluczowym elementem opieki zdrowotnej. Odpowiednia komunikacja pomaga zbudować zaufanie, zapewnia pacjentowi poczucie zrozumienia i wsparcia, a także ułatwia wymianę istotnych informacji dotyczących zdrowia. Placówki medyczne coraz częściej wykorzystują nowe technologie aby kontaktować się ze swoimi pacjentami. Popularność zdobywają wiadomości SMS-owe oraz wiadomości e…
W naszym artykule pragniemy zwrócić uwagę na automatyczne wykonywanie kopii zapasowych oprogramowanie medycznego w gabinetach i przychodniach lekarskich. Kwestia bezpieczeństwa tak wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być…